UAB „Inventa“ nuo 2022 m. vasario mėn. įgyvendina projektą, kurio tikslas - sukurti ir įdiegti vaikų maitinimo užsakymų valdymo savitarnos sprendimą, kuriame bus galima iš anksto užsakyti ir susimokėti už patinkantį maistą, sudaryti vaikų maitinimo meniu dienai ar savaitei į priekį.
Projekto rezultatas – bus sukurta savitarnos sprendimo programinė įranga, kuri bus integruota su įmonės buhalterinės apskaitos moduliu. Taip pat veiklos rezultatas bus savitarnos sprendimo įdiegimas ir sukonfigūravimas ir bus užtikrinta programinės įrangos priežiūra 36 mėn. nuo jos įdiegimo.
UAB „Inventa“, optimaliai išnaudodama laiką ir resursus, įgyvendins projektą maksimaliai siekdama projekte numatytų ir užsibrėžtų tikslų bei rezultatų.
Projekto pavadinimas - Vaikų maitinimo užsakymų valdymo savitarnos sprendimo sukūrimas ir įdiegimas.
Projekto vykdytojas: UAB „Inventa“
Projekto vykdymo pradžia: 2022 m. vasario 18 d.
Projekto vykdymo pabaiga: 2022 m. lapkričio 21 d.